Διασταυρούμενα πυρά

εναλλακτικός τίτλος: ΦΥΡΔΗΝ ΜΙΓΔΗΝ – σχόλια και πληροφορίες για την κοινωνική και πολιτική ζωή στην Ελλάδα + εκπαιδευτικό υλικό. Oι συνεχείς αλλαγές θα είναι ο κανόνας σ' αυτό το blog επειδή 1. τίποτε δεν είναι τέλειο και 2. στόχος είναι η συνεχής βελτίωση

Στις 17 Ιουνίου εκτός από εμένα και ο Πιτσιρίκος ψηφίζει ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

Γράφει ο Πιτσιρίκος και αντιγράφει ο blackboy1955:

Σε όλες τις εκλογές δεν είχα ποτέ αμφιβολία ή δίλημμα για το ποιο κόμμα θα ψηφίσω. Όταν σταμάτησα να ψηφίζω, πάλι ήμουν σίγουρος ότι κάνω το σωστό τη συγκεκριμένη στιγμή. Αυτή τη φορά, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Είναι η πρώτη φορά που με απασχόλησε τόσο πολύ η ψήφος μου.

Δεν χρειάζονται αναλύσεις. Έχει μιλήσει το σώμα μου. Η καρδιά λέει ΑΝΤΑΡΣΥΑ, το μυαλό λέει ΣΥΡΙΖΑ.

Οπότε, χρειάστηκε να εμπιστευτώ το στομάχι μου. Που ξέρει τα πάντα.

Και το στομάχι λέει ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

Σε αυτές τις εκλογές, θα ήθελα να μπορούσα να ψηφίσω όλα τα αριστερά κόμματα. Θα μπορούσα, αν μου έκαναν τη χάρη να συνεργαστούν. Δεν μου την έκαναν.

Σημασία έχει -αυτή τη φορά- στο δρόμο να είμαστε όλοι μαζί. Και έχει πολύ δρόμο από δω και πέρα.

Από το

http://pitsirikos.net/2012/06/%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CF%8C%CE%BA%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%BF/

Τα ίδια και στις 6 Μάη.

Σχολιάστε

